رنگینک زیادبخورم توهفته های من خطرناکه؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیرم میشه بگی چجوری درست میکنی

ما تو رنگینک زنجبیل و هل و کنجد زیاد میریزیم، اینا هم که همش گرمیه ، میتونی درست کنی ولی ادویه نزنی

چرا این رنگیه؟ بیشتر تفت بده رنگش نیره بشه

نوش جون ولى عزيزم هر چيزى رو متعادل مصرف كن

چجوریه میشه بگی ب منم

نوش جون خودت و نی نی
حتما فردا درست میکنم🤤😋😋

یخورده گرمه عزیزم
اگه میتونی مغز میانی رو بادام بزار ک معتدلتر بشه

سوال های مرتبط

مامان پسری👼 💙 مامان پسری👼 💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی