من تا حالا بهداشت نرفتم واجبه برم؟؟؟؟

۱۴ پاسخ

یه سری ازمایشات از طریق بهداشت رایگانه
اما من بابتش ۱۵۰۰هزینه دادم😑

چرا هیچکس بهداشت دوست ندارع من برعکس هر دو هفته میرم تازه بعضی وقتا دلم تنگ میشه جلوتر میرم🤣فک کنم بستگی به ماما و پزشکی که اونجا هست هم داره من راضی هستم از همون ابتدا مشاوره تغذیه روانشناسی ماما و پزشکی کلی راهنماییم کردن داروهامو بهم دادن پزنمو فشارو کنترل کردن و ازهمه مهم تر قلب نی نی رو هردو هفته میرم چک میکنن و خودم گوش میدم لذت میبرم 😍هر وقت هم به تایم آزمایش و‌سونوها نزدیک میشم میگ‌برو‌پیش متخصصت تا برات بنویسه آزمایش های ساده هم مثل همون آزمایش اوایل بارداری اینارو برام خودشون نوشتن

درکل تجربه من خوب بود از بهداشت

همینجوری برو بشین بیا ک فق پروندتو پر کنن ی وزن میگیرن و فشار و چند تا سوال قرصم اگ گف میخای بگو نه دارم

من رفتم بتامو بردم گف عهههه این خارج رحمته آخه همشون متخصصن بعد مردم تا موقع سونو شد دوباره برا انتی آزمایش ندادم گفتم با غربالگری دوم میدم ک کامل تره گف نههههه اگه بچت بدنیا اومد ناقص چی 😐اگه مقعد نداشت چی 😐گفتم وا چ ربطی داره گف باید بری ی شهر دیگه سلفری بدی گفتم بابا من ۲۶ سالمه ۴۰ ساله ها سلفری می‌دن یا کسایی ک سندروم براشون مثبت شده خلاصه ک خیلی حرف مفت میزنن

منم هنوز نرفتم اما حتمن قبل از زایمان باید بری چون برای واکسن و اینای بچه بعدن به مشکل میخوری

منم نرفتم ولی انگار باید بریم

منم نرفتم تا الان ،برای تشکیل پرونده باید اما رفت🤭

منم نرفتم😆

من ۱۵ هفته بودم رفتم
یعنی انقدر دعوام کرد ک چرا انقدر دیر اومدی
باید مراقبت از همون اول بارداری برات انجام میدادیم🤣

چه بهتر نرفتی یه مشت عقده ای نشستن از همه طلبکارن

بعدها برا واکسنای نوزاد باید پرونده داشته باشی ک بری

من تازه رفتم

بعد واسه واکسن بچه باید بری ک بهتره از الان پرونده باز کنی

پرونده باید داشته باشی که واکسن نوزاد و بری بزنی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری