خانماچراشیاف گل مغربی گذاشتم اسهال شدم😶

۷ پاسخ

اسهال خودش یکی از علائم زایمان هست

شاید زایمانت نردیکه

مطمئنی جای درستی گذاشتی؟😂واژیناله ها

شاید اشتباه عمل کرده میخواسته رحم و باز کنه پشت و باز کرده😬😵‍💫😂😂

مطمعنی تو سوراخ درست گذاشتی؟ 👀😂

واژیناله خب

شیاف واژیناله لابد مقعدی گذاشتی

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد