۸ پاسخ

عزیزم برو قسمت یک ماه و سه هفته اون پایین و که نگاه کنی در مورد رفلاکس فیلم هست. حتمن ببین

عزیزم رفلاکس پنهان داره. تند تند شیر نده. به علائم گرسنگی دقت کن. آروغ بگیر. عمودی نگهدار. کلا شیبدار باشه چه تو بغل چه در خواب. خود گهواره در مورد رفلاکس من دیدم فیلم رایگان داشت. پیدا کن ببین حتمن. بچه ها گاهی دوست دارن بمکن. ولی همه فک میکنن گشنن. و شیر می‌خوان. دقت کن فقط در گرسنگی شیرش بدی وگرنه رفلاکسش بدتر میشه و حتی ممکنه اعتصاب شیر کنه. من دیدم بعضی مامانا گهواره میگن. انقد اذیت میشه بچه که دیگه دوست ندارم چیزی بخوره که سوزش معده و گلو بگیره

احتمالا برا رفلاکس شیر میاد تو دهنش اونو میجوه

مشکلی نیست دختر منم میکنه
بعضی اوقاتش آروغش مونده که اینطوری میکنه

رفلاکسه ببر دکتر
وقتیم شیر میخوره حتما اروقشو بگیر و نیم ساعت عمودی نگهش دار

رفلاکس

وای پسر منم همینه

رفلاکس داره ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد