دخترم همیشه شیر میخوره همش دهنشو مزه میده طبیعیه ک

۴ پاسخ

بهش زیاد شیر نده خداینکرده رفلاکی نباشه چون تشدید میشه

تازه ی روزشه

خدا نکنه رفلاکس یا کولیک بگیره 🙁😓 من خیلی اذیت شده بچم

مثلا داره آدمس میجوعه ایطوری می‌کنه ؟

سوال های مرتبط