من یه مرحله ای بعد گلوکز دادم بیمارستان رسول اکرم شد ۸۰وخرده ای
۲هفته پیش دادم ازاد۶۷۰تومن راحت بود بر من ۳مرحله آیی با ادرار
من بهداشت دادم رایگان بود
من رفتم بهداشت برام نوشت فرستاد یه مرگز بهداشت دیگه اونجاه انجام دادم رایگان
من چون ویارم چیزای شیرینه واسم سخت نبود. طعم آب پرتقال میده یه مقدار شیرینیش بیشتره. من یکجا سر کشیدم. ۴ بار به فاصله یک ساعت خون میگیرن. یه کیک و شیرکاکائو همراهت باشه. من مرحله چهارم که خون گرفتن دچار افت قند شدم. چون کلا باید ناشتا باشی
با تامین اجتماعی 235 دادم خون گرفتن ادرار دادم پودر خوردم یک ساعت بعد آزمایش باز یک ساعت بعد آزمایش بازم یک ساعت بعد آزمایش بعدش تموم به همین راحتی و آسونی😶🥴
بله با ازمایش کشت ادرارم شد ۶۳۰
اگر فقط قند باشه میتونی بری بهداشت رایگانه، برای من تیرویید و ویتامین D, دفع پروتیین هم نوشت که رفتم آزمایشگاه بیرون ۱۲۰۰ آزاد شد.
برو بهداشت عزیزم ، من بیمه ام قطع شده بود رفتم بهداشت برام درخواست داد آزمایش روتین دوم بارداری ، رایگان بود
سلام عزیزم
ببین برو بهداشت برات بنویسه، بعد خود بهداشت یه ازمایشگاهایی داره که کلا آزمایشو برات رایگان انجام میدن.
من چندتا از آزمایشامو رفتم همینطوری انجام دادم، فردا هم ازمایش گلوکز دارم. جواب ازمایشاتشونم دقیقه به نظرم.
سلام عزیزم برای من شد ۶۰۰ تومن آزاد هم بوم
باید 8 الی 10 ساعت ناشتا باشی بعد نمونه ناشتا میگیرن
بر حسب نسخه پزشک و دوساعته هم داریم که باید صبحانه نرمال بخوری مجدد آزمایش بدی. ولی OGTTبعد مرحله ناشتا 75 گرم کبوکز خوراکی میدن بخوری یک ساعت بعد مجدد میای نمونه و مجدد دو ساعت بعد. تو این چند ساعت چیزی نباید بخوری ب جز همون شربت گلوکز ک خوردی
آزاد ۱ تومن هستش ولی تو بیمارستان های دولتی ۴۰0تومن ایناهاست
اگه بری بهداشت مجانیه
من اشتباه کردن رفتم ازمایشگاه آزاد ۵۵۰ بود با بیمه ۳۲۰
ناشتا باید باشی .اول یه خون میگیرن .بعد یه ابیموه مثل آب پرتقال میدن که به نظرم خوشمزه بود 😂
بعد هر ۱ساعت خون میگیرن دوباره .کلا ۳بار خون میگیرم
اره عزیزم ۲۶ هفته انجام دادم اول میری ادرار میگیرن بعد آزمایش خون بعدش محلول میدن میخوری بعد یه ساعت دوباره خون بازم بعد یه ساعت خون و تمام بایدم ناشتا باشی کل این زمان قیمتش هم ۶۵۰ برای من شده بود با تامین اجتماعی
من ازمایش دفع پروتئین و ادرار ۲۴ ساعته ۶م داشتم شد ۱۶۰۰
۸ ساعت ناشتا باید باشی میری خون و ادرار
بعد پودر میخوری یک ساعت و دو و سه ساعت بعد باید خون بدی
فقط نباید بالا بیاری اگه آوردی ی روز دیگه باید بری باز
من هفته قبل دادم ۱ تومن ازادشه بستگی به بیمه ات داره خیلی راحته ازمایشش نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.