دوستان کسی شده آزمایش گلوکز نده؟

۵ پاسخ

بله عزیزم
من نمیدم ولی چون قندهامو مدام با دستگاه چک میکنم دکترم گفت نیاز نیست

من سر بچه اولم نتونستم تحمل کنم بالا اوردم.
قند ناشتا دادم و قند دوساعت بعد صبحانه مشکلی نداشت

من نتونستم تحمل کنم دکترم گفت نمی‌خواد تکرار کنی

من فردا دارم آزمایششو
از الان استرس ضعف و اون پودر رو دارم

آره عزیزم من سر بچه ی اولم انجام ندادم ... سر این بچه مم انجام نمیدم ... دکترم گفت خودت می‌دونی هرچی بشه مسئولش خودتی ..باز من به شما نمیگما ولی من انجام ندادم مشکلی پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد