بله عزیزم
من نمیدم ولی چون قندهامو مدام با دستگاه چک میکنم دکترم گفت نیاز نیست
من سر بچه اولم نتونستم تحمل کنم بالا اوردم.
قند ناشتا دادم و قند دوساعت بعد صبحانه مشکلی نداشت
من نتونستم تحمل کنم دکترم گفت نمیخواد تکرار کنی
من فردا دارم آزمایششو
از الان استرس ضعف و اون پودر رو دارم
آره عزیزم من سر بچه ی اولم انجام ندادم ... سر این بچه مم انجام نمیدم ... دکترم گفت خودت میدونی هرچی بشه مسئولش خودتی ..باز من به شما نمیگما ولی من انجام ندادم مشکلی پیش نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.