دوستان ازمایش گلوکز یاید ناشتا بود ؟

۶ پاسخ

اره گلم ۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی و چیزهایی که قندو میبره بالاهم شبش نخور

بله عزیزم 8 تا ده ساعت ناشتا باش.پودرم با آب سرد سرد قاطی کن بخور ک حالت بد نشه...بین آزمایشات هم سعی کن دراز بکشی و راه نری ک بالا نیاری...ولی شربتش خیلی خوشمزه س...شب قبلشم شیرینی جات و ماکارونی نخور.اول ناشتا خون میدی بعد پودرو خوردی ی ساعت بعدش دوباره خون میدی دوباره باز ی ساعت بعد...این بین هم نباید چیزی بخوری

بله عزیزم

اره عزیزم ۸ ساعت چیزی نخور

بله ۱ساعت و نیم اینام باید از بیدار شدنت بگزره

اره ٨تا١٠ ساعت ناشتايي

سوال های مرتبط

مامان محمدرافع مامان محمدرافع هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان رُهام🧸🥥 مامان رُهام🧸🥥 هفته سی‌وسوم بارداری