۴ پاسخ

دیابت بارداری ربطی به چاقی و لاغری نداره عزیزم همه باید انجام بدن

من انجام ندادم فقط قند ناشتا ودوساعت بعد خوردن صبحانه قند اوایل بارداری هم ۷۷ بود من سر حاملگی اولم انجام دادم بالا آوردم به دکترم گفتم گفت پس نیاز نیست برای این حاملگی انجام بدی

من ۶۰۰ بود فکر کنم بیمه داشتم هیچ نگرفت

برای همه اس باید انجامش بدی

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی