چون نظر پرسیدی با احترام سلیقه من نیست
ببخشید ولی چون پرسیدی صادقانه ج میدم نمیپسندم 😞
با احترام… قدیمی نیست؟
خیلی قشنگه عزیزم مهم اینه خودت دوسش داری قراره توصداش کنی
ان شاءالله نامدارباشه❤️
اسم ابجی منم اسرا هست خیلی قشنگه هم ایه قرآنی هست گلم خوش نام باشه نی نی♥️
اینهمه اسم ایرانی قشنگ اسرا قدیمیه
حالا ک نظر میخای میگم اصلا اسم عربی چرا بزاریم برا بچهای ایرانیمون اصلا خوشم نیامد با عرض پوزش
زیباست
خیلی قشنگه..مبارکش باشه .مهم اینه به دل خودت نشسته.راستش منم منتظر م یه هفته دیگه ببینم جنسیت چیه.اگه پسر باشه میزارم علی .اگه دختر اسرا
اسم سوره قرآن هست مبارکه
اسرا قدیمی النا نیلا نیکا هزارتا اسم جدید اومده
اسمی امتخاب کن که بچه لازم نباشه در کثدکی نحوه تلفظش رو بهبقیه گوشزد کنه
من خوشم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.