من برای رفلاکس دکترش گفت بعد شیردهی ده دقیقه عمودی نگهدارم بعد گهواره یا جای که میخواب شيب دار کنم هر روز هم بینی شو خالی کنم نیاز هم ب هیچ داروی نیست من بچم الان دو ماهش با این روش خیلی خوب شده ولی من بازم این کارو میکنم برنگرده
صبر تحمل خوب هم نمیشه سرش شیب دار بزار آروغ گیری حتما انجام بده شیر زیاد نده پستونک بده معمولا بچه های رفلاکسی ولع مکیدن دارن
دختر من رفلاکس پنهان داره خیلی اذیته🫠
هیچی عزیزم فقط رعایت کن تا بهتر بشه صبروتحمل میخواد همین.
خوبه خوب نشده ولی خیلییییی بهتر شده دارو هاشو همه قطع کردم هیچ تاثیری نداشتن شیر خشک معمولیشو هم میدم نان و تروویتال ای ار دادم یه مدت ولی اصلا خوب نمیشد.فقط اروغشو حتما میگیرم و یه مدت رو شونم نگهش میدارم زیر سرشم شیب دار کردم..
دختر منم هی بالا میاره نمیدونم از چیه ممکنه رفلاکس باشع
شبرخشک ای ار باید بدی
صبر و تحمل🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.