هیچ کاری
خودش خوب شد
زیاد شیر نده و زیر سرش را بالا بزار موقع خواب و به پهلو بخوابون و آروغش هم بگیر و حواست بهش باشه
من قطره آد رو دادنی اونجوری میشد دیگه ندادم.چند بار هم جهشی بالا آورد بردم دکتر دارو داد
رفلاکس هست معمولا تا ۳/۴ماهگی خوب نمیشه باید رژیم غذایی رعایت کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.