۳ پاسخ

هیچ کاری
خودش خوب شد
زیاد شیر نده و زیر سرش را بالا بزار موقع خواب و به پهلو بخوابون و آروغش هم بگیر و حواست بهش باشه

من قطره آد رو دادنی اونجوری میشد دیگه ندادم.چند بار هم جهشی بالا آورد بردم دکتر دارو داد

رفلاکس هست معمولا تا ۳/۴ماهگی خوب نمیشه باید رژیم غذایی رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۲ ماهگی