۳ پاسخ

شیاف بزار

شیاف بزار مفنامیک اسید هم برا درد پریودی خوبه البته اگه برا شیرت مضر نباشه

طبیعیه منم تا روز ۴ .۵
همینطور بودم ولی هی کمتر میشد

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد