۳ پاسخ

من‌دکتر مهراد گفت هرچیزی دوس داری بخور من دیگ حبوبات لبنیات همه چیز میخورم سعی کن خودتو محدود نکنی عزیزم عزق نعناع رفلاکس تشدید میکنه هم شبرتو کم میکنه

نخور نعنا توروخدا شیر منو به شدت کم کرد به جاش اویشن بخور

عرق نعنا شیرو کم میکنه و بدمزه نبات میخوردی

سوال های مرتبط