لنز خداوندگار متعال 😄🥰
وقتی چشمام ضعیف بود میرفتم دکتر برام لنز طبی رنگی مینوشت توهمون مطبشم عینک فروشی بود اونجا سفارش میدادم رنگشم بیشتر طوسی عسلی میگرفتم الان دیگه چشممو عملکردم حساس شده چشمم
مارک سینیوریتا.نزدیک ۴ ساله میزارم طبی رنگی.قیمتش زیاده ولی برا سلامت چشم مهمه.البته گرونتر از این مارک هم هست .ولی من و اطرافیان استفاده میکنیم راضی هستیم.از یه فروشگاه ب اسم بوشهر لنز.همه اپلیکیشن ها هم حساب کاربری دارن.فروشگاه حضوری هم تو بوشهر و شیراز.
از عینک فروشیا هر مارک و رنگی که تشخیص بدن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.