منم شوکا گرفتم800ب درد نخور لعنت ب سینه سنگین
لعنت ب سینه بزرگ من سایز ۱۰۰ بودم عمل کردم شدن ۸۵ بازم بزرگ بخدا مگه سه عمل دیگه کنم کوچیک بشن
ببخشید ی سوال بی ربط
کف خونه پارکته یا چی؟
والا من در حد ۲۸۰ اینا میخرم راضیم مارکشم نمیدچنم چیه لعیا ایناس فک کنم
ماهم ک نداریم نمیدونم😂
فقط لعیا 😍
فقط مادام🤪.
من ۸۰ سایز سینم
فنر دار توری میبندم راضی هستم
سوتین فنری پرلون پرسی نوشه پوش رو امتحان کن...من سایز ۹۰ کاپ B میپوشم...کل حجم سینمو میگیره . و کوچک هم میکنه....بقیه سوتین ها همیش وسط سینم میزد بیرون.. لپ در میاورد😁
من مارک لعیا میگرفتم خیلی خوب بود
معمولا تو ایران کاپB هستن بیشتر
من خودم دورش رو تنگ میکنم،چون کاپ Dهستم و پیدا نمیشه راحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.