۱۱ پاسخ

منم شوکا گرفتم800ب درد نخور لعنت ب سینه سنگین

لعنت ب سینه بزرگ من سایز ۱۰۰ بودم عمل کردم شدن ۸۵ بازم بزرگ بخدا مگه سه عمل دیگه کنم کوچیک بشن

ببخشید ی سوال بی ربط
کف خونه پارکته یا چی؟

والا من در حد ۲۸۰ اینا میخرم راضیم مارکشم نمیدچنم چیه لعیا ایناس فک کنم

ماهم ک نداریم نمیدونم😂

فقط لعیا 😍

فقط مادام🤪.

من ۸۰ سایز سینم
فنر دار توری می‌بندم راضی هستم

سوتین فنری پرلون پرسی نوشه پوش رو امتحان کن...من سایز ۹۰ کاپ B میپوشم...کل حجم سینمو میگیره . و کوچک هم میکنه....بقیه سوتین ها همیش وسط سینم میزد بیرون.. لپ در میاورد😁

من مارک لعیا میگرفتم خیلی خوب بود

معمولا تو ایران کاپB هستن بیشتر
من خودم دورش رو تنگ میکنم،چون کاپ Dهستم و پیدا نمیشه راحت

سوال های مرتبط