۳ پاسخ

اره پایین میاد پسر من تبش ۴۱ بود با این اومد پایین تا رسوندیمش بیمارستان سرم زد

نه دیکنو 50رو بزار تب بالاس
یدونهذفقط در روز مجازی بزاری

دیکلوفناک ۵۰ رو نصف کن

سوال های مرتبط