اولین آزمایش قبل ۸ باید باشه
هرچی زودتر بری بهتره، چون طولانیه و بهتره به ظهر نخوره
من ۱۱و نیم رفتم
عزیزم باید قبل ۹اونجا باشی
هرچی صبح زودتر بری زودترم تموم میشه چون سه بار ساعتی یه ازمایش داری هیچیم نباید بخوری بینشون فقط همون پودر دفعه اول من ۷ونیم اولین ازمایشو دادم بعدش ۸ونیم بعدی ۹ونیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.