۲ پاسخ

وای منم الان دوهفته هست برفک داره دکتر بردم قطره نستاتین داد خوب نشد دیگه کلافه شدم نمی‌دونم چیکار کنم

پسر منم جدیدا برفک زده
نمیدونم چرا خودم احساس میکنم شاید به حریره بادوم‌حساس بوده

شما دلیل برفکش چیه

سوال های مرتبط