هرچی دلم خواسته از اول خوردم ولی بعدش زیره یاعرق نعنا خدگوردم تا یکماهگی ازون ب بعدم همه چی خوردم
خود سبزی هم نفخ داره بخور ولی کم بخور، حالا یکی دو بار اشکال نداره،
لوبیا رو 72 ساعت خیس بده هی آبشو عوض کن بعد درست کن تا نفخ لوبیا بره بعد هم عرق نعنا بخور
اره بابا بخور من تا حالا چند بار خوردم یکساعت بعد اینکه قرمه سبزی میخورم خودم یه چای نبات با هل میخورم به دخترمم یه کوچولو گریپ میکسچر میدم اصلا اذیت نمیشه
من خوردم ووووو بچه ام ازیت شد خیلی درست میکنیم چون غذای مورد علاقه شوهرمه درکل میخورم عادتش بده ولی لوبیا رو نخور
میتونی بخوری ولی لوبیاهاشو نخور که بچه نفخ نکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.