من میخورم لوبیاشونه دیگه ازبس سبزی خوردم حالم بدشد
نفخ لوبیا بگیر
روشم حتما چهارزیره بخور
آره بخور
رعایت غذایی نهایتا ۱ ماه اول
باقی رو همه چی بخور تا بچه هم عادت کنه اینجور بدتره که
من بچه م ب لوبیا خیلی حساسه اون روز خوراک لوبیا خوزدم از درد میپیچید ب خودش
ولی قرمه سبزی میخورم دیگه عادت کنه
من از روزاول خوردم
اره بخور همه چی بخور زیاده روی نکن
لوبیاهاشو کمتر بخور
والا من ک خوردم مشکلی نداشتم
سلام آره بخور، نفخ لوبیا رو خوب بگیر، بعدشم عرق نعنا بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.