۸ پاسخ

من میخورم لوبیاشونه دیگه ازبس سبزی خوردم حالم بدشد

نفخ لوبیا بگیر
روشم حتما چهارزیره بخور

آره بخور
رعایت غذایی نهایتا ۱ ماه اول
باقی رو همه چی بخور تا بچه هم عادت کنه اینجور بدتره که

من بچه م ب لوبیا خیلی حساسه اون روز خوراک لوبیا خوزدم از درد میپیچید ب خودش
ولی قرمه سبزی میخورم دیگه عادت کنه

من از روزاول خوردم

اره بخور همه چی بخور زیاده روی نکن
لوبیاهاشو کمتر بخور

والا من ک خوردم مشکلی نداشتم

سلام آره بخور، نفخ لوبیا رو خوب بگیر، بعدشم عرق نعنا بخور

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۴ ماهگی