ازمایش کامل برات بنویسن اره
اما برای بتا نه
اگه منطورت آزمایش بتاست نه ولی اگه آزمایشی که داخل بارداری دکتر میده آره باید ناشتا باشی
بله بایدناشتاباشی
اگر آزمایش چکاپ منظورته بله ناشتا باید باشی چون قند و ... هم داره
نه جان نیازی نیست
ناشنا برو.لاگه ازم نبود یچی بخور همونجا
من شک داشتم ناشتا رفتم.خپدش اپل گفت نمیخواد.بعد گفت میخواد.دکتر نوشته بود برام
اگه منظورت آزمایش بتا بارداری نیاز به ناشتایی نداره ولی اگه منظورت آزمایشات اولیه بارداری بله باید از شب قبل ده به بعد ناشتا باشی
اگه منظورت ازمایش بتا هس نه نیاز نیس ناشتا باشی
نه نیازی نیست
اره عزیزم چون آزمایش تیروئید هم داره
نه نیازی نیست ناشتا باشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.