شلام خانما سونوی تعیین جنسیت چنده؟من زنگ زدم گفت چهار میلیون😵‍💫

۱۸ پاسخ

ولش کن همون انومالی برو یباره هزینه کن

😐😐
من ی هفته دیگه میخام برم گفت ۵۰۰ تومن

خصوصی اره انقد هس
ولی درمانگاه ها یک ملیون

من بابیمه تامین شد ۱

من رفتم ۱۴۰۰

خب سونو انومالی که جنسبت میگن هم خودش ۳ تومنه

انومالی هم همین قیمت همون بهت میگه جنسیت رو خواهر من

مشهد انومالی نسل فردا از همه ارزونتره 2 میلیون و خورده اگر تکمیلی طرف قرار داد باشه 1 تومن پرداختی

من توی انتی ۱۲ هفته رفتم جنسیت رو گفت بهم

بابا سونو ساده لازمه

اگر زودتر میخوای بری بگو برا ت سنو معمولی ضربان قلب جنین بنویسه تو سنو از دکتر هم بپرس جنسیت هزینه کمتره

کجا زنگ زدی 4 میلیون آجی؟

تروخدا نرو سنو تعیین جنسیت من رفتم ۱.۳۰۰ ازم گرفته اخرم گفت بازم احتمالیه نمیتونم قطعی بگم
بزار انومالی مشخص میشه حیف پول واقعا

سنو انومالی خودشون جنسیت رو میگن دقیقا 18 هفته

مگه بیمه ندارین عزیزم؟

چخبره، سونو شیرنسب تعیین جنسیت 1100 میگیره خیلیم دستگاه پیشرفته خودشم حاذق هست

بیمه نیستید

انومالی اگر منظورته من امروز‌انجام دادم با سونو داپلر شد ۶

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها و .... مامان دوقلوها و .... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته بیست‌وششم بارداری