۴ پاسخ

نه بابا خودتو پیر نکن با اینجور چیزا

فک کنم خوب باشه و وزن بگیره ، پسر من شیرخودمو خوردنی ۵ بار اینا مدفوع داشت ک وزن نمیگرفت ، مجبور شدیم شیرخشک بدیم

تا اونجایی که من خوندم شیرمادر اگه میخوره شیرمادر خوب هضم میشه و احتمال داره نوزاد همه شو جذب کنه و دفع مدفوعی نداشته باشه اما باید حجم شیر هم در نظر داشت اگه حجم شیرتون مطمئن هستین و نوزاد سیر میشه گشنه نمی‌مونه مشکلی نداره

پس میخوای چند بار کار کنه؟! خوبه دیگه

سوال های مرتبط