برای زمان زایمانه، یک باکتری هست به اسم کزاز که اگه واکسن نزنی وارد بدن مادرمیشه ،قدیما که واکسن واینجور چیزا وجودنداشته بچه یا مادر میمردن بعدمیگفتن آل اومده بچه رو برده وگرنه اگه اون واکسن کزاز رومیزدن اینطوری نمیشده
یجور عفونت که بخاطر زخم به وجود میاد باید واکسن بزنی که موقع زایمان مشکل برات پیش نیاد بعدم جدای از اون آنتی بادی از طریق جفت میرسه به بچه که اونم تا وقتی واکسنشو بزنه مشکلی براش پیش نیاد
به منم گفتن ۲۸ هفته باید بیایی بزنیم
برای جلوگیری از میکروب و الودگیه
من 29هفته زدم فقط چون به حرف زنه گوش ندادم عصر رفتم حموم شبش تب و لرز کردم
وقتی بند ناف رو می برن عفونت وارد بدن نوزاد نشه برای ایمنی مادر و جنین موقع تولد
برای زخم و عفونته فکر کنم
بهتره بزنی من صبح زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.