الان خاصیت واکسن کزاز چیه برای چی میزنیم دقیقا🙄😪

۷ پاسخ

برای زمان زایمانه، یک باکتری هست به اسم کزاز که اگه واکسن نزنی وارد بدن مادرمیشه ،قدیما که واکسن واینجور چیزا وجودنداشته بچه یا مادر میمردن بعدمیگفتن آل اومده بچه رو برده وگرنه اگه اون واکسن کزاز رومیزدن اینطوری نمیشده

یجور عفونت که بخاطر زخم به وجود میاد باید واکسن بزنی که موقع زایمان مشکل برات پیش نیاد بعدم جدای از اون آنتی بادی از طریق جفت میرسه به بچه که اونم تا وقتی واکسنشو بزنه مشکلی براش پیش نیاد

به منم گفتن ۲۸ هفته باید بیایی بزنیم

برای جلوگیری از میکروب و الودگیه

من 29هفته زدم فقط چون به حرف زنه گوش ندادم عصر رفتم حموم شبش تب و لرز کردم

وقتی بند ناف رو می برن عفونت وارد بدن نوزاد نشه برای ایمنی مادر و جنین موقع تولد

برای زخم و عفونته فکر کنم
بهتره بزنی من صبح زدم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان دو برکت خدا 🧿 مامان دو برکت خدا 🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا مامان آریا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانم مامان پناه خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی