سلام لطفا این ازمایش رو برام تفسیر میکنین♥️

تصویر
۴ پاسخ

آزمایش خوبه نگران نباشین یکم مایعات زیاد استفاده باید بکنین تیروئیدم تا ۴.۱ مجاز تو هفته شما ولی بعضی وقتا دکترا حساس ترن میخان ۲.۵نگه دارن ممکنه بگه اونو پیگیری کنین

یکم کم خونی داری
تیرویدت بالاس
دفع نیتریت داری توی ادرار

این آزمایش دیابت بارداریه
خداروشکر دیابت ندارین ، همه چی اوکیه

قندت یکم بالاس
تیروئید هم فک کنم کم کاره
اینا رو میدونم

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد💙🩵 مامان محمدآراد💙🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی