آزمایش خوبه نگران نباشین یکم مایعات زیاد استفاده باید بکنین تیروئیدم تا ۴.۱ مجاز تو هفته شما ولی بعضی وقتا دکترا حساس ترن میخان ۲.۵نگه دارن ممکنه بگه اونو پیگیری کنین
یکم کم خونی داری
تیرویدت بالاس
دفع نیتریت داری توی ادرار
این آزمایش دیابت بارداریه
خداروشکر دیابت ندارین ، همه چی اوکیه
قندت یکم بالاس
تیروئید هم فک کنم کم کاره
اینا رو میدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.