سلام خانوما 10هفته و 3روز میتونم برم برا انتی؟

۸ پاسخ

زوده دکتر برای من 12 هفتگی نوشته

خیلیییییییییییییی زوده 12 هفته ویه روز کن رفتم 12 هفته به بعد برو

نه خیلی زوده

زوده ..برا من ۱۲ هفته و ۵ روز وقت داد

نه عزیزم زوده

نه عزیزم باید ۱۲هفته بشی
خودتو منشی دکتر موقع نوبت گرفتن ازت هفته ات رو میپرسه و برای ۱۲هفته به بعد بهت نوبت میده
از ۱۲هفته شروع میشه تا ۱۳هفته و 6 روز میتونی این بین انجام بدی
به من ۱۲هفته و 3 روز نوبت داده

نه عزیزم

نه زوده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی و نیارا مامان تو دلی و نیارا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهزیار مامان مهزیار هفته سی‌وششم بارداری