۳ پاسخ

من هروقت يه چيز نسازه بهش بد بو و هضم نشده ميده بيرون عدس ميدم اينطور ميشه

😂😂😂دهنت سرویس چقد خندیدم
فک نکنم بوی مدفوع ربطی ب باکتری روده داشته باشه

خب حتما کسی مشابه سوال شما نیست همچین مشکلی موردی براش اتفاق نیفتاده خواهرمن

سوال های مرتبط