بنظرتون پوشاک ملفیکس یا مای بی بی

۶ پاسخ

مولفیکس چون بچه ها کمتر حساسیت نشون دادن نسبت بهش

مای بیبی

مای بیبی اوکی بوده برا من
چون فعلا سایز صفر استفاده میکنم منتظرم بزرگ شه مولفیکسم تجربه کنم🥴

مولفیکس گرونتره ملی بیبی ب صرفه تره
از مای بیبی شروع کن اگ اوکی بود باهاش همونو استفاده کن

من خودم دوتا مای بیبی برداشتم ولی فک کنم مولفیکس بهتر باشه

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی