پوره ی سیبو باشیر خودتون قاطی میکنین یا خالی میدین؟

۲ پاسخ

باشیر قاطی میکنم

من با سیب اتمیل درست میکنم براش سیب بخار پز میکنم بعدش پوره میکنم یکم جوپرک و اب میذارم میجوشه بعدش با سیب پوره شده میکس میکنم

سوال های مرتبط