امروز صدا قلب نی نیمو رفتم بهداشت شنیدم🥺🥺❤

۶ پاسخ

ایجان منم جند روز پیش رفتم بهداشت صدا قلبشو شنیدم😁😍

۱۹ هفته ملق میزنه تو شکمت کیف کنی دیگ نمیخاد بری بهداشت 😄

خداروشکر خواهریی
خواهری تو سرویکست چند هست

انشالله سالم باشه همیشه نینیتون😍😍😍
تا قبل از این نشنیده بودید؟
من هفته ی ۸ بود فکر کنم رفتم

خداروشکر

زود نبود برات؟

سوال های مرتبط

مامان آرتان قلب من🫀 مامان آرتان قلب من🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی