من الانم میرم
ولینری بهتره
خودت اذیت میشی
بعدن هم دل درد اینا میگیری
اره میرم اکثرا
چرا بشینیم خونه؟؟؟ من همه جا رفتم، تازه عید بود کلی خرید و عید دیدنی و اینا هم رفتم کلی هم مهمون داری کردم🤔
چرا همه گفتن استراحتن؟!
باید استراحت کنی ولی من اصلا رعایت نمیکنم همه جا میرم🥺
منکه ازاول بارداریم جای خاصی نرفتم به غیرخونه بابام وبابابزرگم وپدرشوهرم احتمالاتااخربارداریم این جاهارو برم کامل توخونه نمیشینم
من ک سرکار میرم 😑😑😑🤣🤣🤣البته کارم سبکه ها..ماما هستم پیش دکتر زنان
من تو ماه ۹ فردا دارم میرم دنبال چمن مصنوعی و گرین وال و اینا تازه بچه خواهرمم همراهمه
منکه نمیرممیترسم
من با اینکه استراحت نسبی بودم رفتم شمال .عکاسی هم کردم.خداروشکر مشکلی پیش نیومد.درد داشتم که اونم طبیعیه
من امروز ۲۹ هفته و ۶ روزمه یعنی فردا ۷ ماه تمومه و وارد ۸ میشم.
فقط پیاده روی نیم ساعت میرم و کارهای خونه. بیرون اگه آزمایش یا سونو و وقت دکتر داشته باشم میرم.
نصف وسایل نی نی مونده
پول سنوات و عیدی شوهرمو نمیدن که بریم خرید.
بابام چیز های بزرگو فقط خریده🥲
خیلی حس افسردگی دارم نمیدونم بخاطر شرایط بارداریم یا شرایط اقتصادی😔
بهتره استراحت کنی اما من الانم میرم کمی سختمه
منکه کار داشتنی میرم ولی وقتی میام خونه واقعا تو عذابم زیر شکمم خیلی درد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.