خانمایی ک هم هفته من هستید بیرون میرین?
پیاده روی می‌کنید یا نه کلا

۷ پاسخ

من یزره پیاده روی میکنم سمت راستم چنان سفت میشه درد میگیره پشیمون میشم راه رفتم 🤣

من سه چهار روز یکبار یک بیرون کوتاه میرم و نمیتونم زیاد راه برم بیشتر مواقع دراز کشیدم موندم بقیه باردارا چطور انقدر راحت همه جا میرن

من آره روزی یه ساعت پیاده رویی دارم

من ک یا باشگاهم یا استخر یا کارای خونه

زیاد می‌رفتم تو محل کارم همش بدو بدو بودم‌ الان مرخصیم

من کارای خونه رو بکنم ی پا پیاده روی کرده انگار انقده ک‌همیشه خستم دراز کشیدم

من در حد خرید کردن میرم

سوال های مرتبط

مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🤍 مامان توت فرنگی🍓🤍 هفته سی‌ام بارداری