۱۸ پاسخ

عزیزم جدیش بگیر برو دکتر شاید مسمومیت بارداری باشه

🤣🤣ای خدا کپلی
آره یه آزمایش برو زوده برای این ورم

منم فردامیرم 33هفته ولی اصلأوروم ندارم

قندت. چنده عزیزم من قند دوساعته. ۱۸۶ دکتر رژیم داده

چه تپله😂😂😂

خوب راه برو تحرک داشته باش تا بخابه

خیلی زیاده

پاهاتون بذار داخل آب نمک با آب تقریبا گرم.
میگن برای جریان و خون و تنظیم فشار خوبخه

حتما برو دکتر خیلی خطر ناکه

جدی بگیر شاید فشارت بالاس یا مسمومیت باشع

خطرناکه
یه پا هم بیشتره ‌که اون بدتره
حتما زودتر برو دکتر

ای خدا منم و م دست و پا هام زیاده اذیت میشم ساعت ۳ و ۴ صبح بیدار میشم از درد ورم دست پا نمیتونم ک بخوابم

برای این هفته شما خیلی زیاده حتما برو دکتر آزمایش بده شاید دفع پروتیین باشه

کاهو سبزیجات زیاد استفاده کن نمکم کم استفاده کن ورمت کم بشه

نه کجا طبیعی برو دکتر بابا

منم همینجوریم

وای چقد زیاد😂😂 فکر نکنم خطری باشه منم بارداری قبلی ورمم زیاد بود

وااااای چقد ورم داره ؟؟
پیاده روی و تحرک نداری مگه ؟؟
نمک و برنج و اینارو هم کم کن

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلانا جان مامان دلانا جان ۲ ماهگی