۵ پاسخ

نه خوبه دختر من 4800بود وزن تولد2800

منم دوماهگی دخترم ۴۵۰۰بود با اینکه شیر خشک میدادمش تا سه ماهگی هم بیشتر شیرخشک نگرفت به نظرم خودت بگیر بدش

نه خوبع

خوبه دیگه ماشالله...ماهی ی کیلو اضافه کرده

به نظرم عالیه. هر ماه ۱ کیلو اضافه کرده. شیر خشک چه برندی میدین؟

سوال های مرتبط