نه خوبه دختر من 4800بود وزن تولد2800
منم دوماهگی دخترم ۴۵۰۰بود با اینکه شیر خشک میدادمش تا سه ماهگی هم بیشتر شیرخشک نگرفت به نظرم خودت بگیر بدش
نه خوبع
خوبه دیگه ماشالله...ماهی ی کیلو اضافه کرده
به نظرم عالیه. هر ماه ۱ کیلو اضافه کرده. شیر خشک چه برندی میدین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.