۳ پاسخ

اوه زوده تا یکسال طبیعیه صبرکن ما چی‌بگیم مشکلم نداریم ۲ ساله

آره بگیر چون خاله من دو سال زیر نظر دکتر بود بعد آخر رفت عکس رنگی گرفت معلوم شد لوله هاش بسته بودن

اره خیلی مهمه اگه لوله هات مشکلی داشته باش باردار نمیشی حتما برو

سوال های مرتبط