۱۴ پاسخ

جیره خوارا هرشب پرچم به دست خیابونن فقط ما مردم عادی انقد فشاریم

تقصیر ترامپ خماربازه همش

مرغم از اونور میاد .....

مامانم گرفت ۲۸۰

تازگی ها خرید نکردیم. ‌قبل عید خریدیم تو فریزر دارم. روز به روز همه چی گرونتر میشه.

جالبه بلاد کفر آمریکا،چون تنگه هرمز بسته بود،بعضی کالاها قیمتش بالا رفته بود..الان که نفت اومده پایین،قیمت اقلام اومده پایین حتی ارزونتر شده...حالا اگه ایران بود اینجوری مبشد؟!!

زیاد میشه دوباره میاد پایین

۳۶۰ همین الان‌تازه گرفتم

بعدشم پزشکیان میاد تو تلویزیون میگه اجناس افزایش قیمت نداشته🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

امروز کیلو ۲۷۷

هم مرغ هپ تخم مرغ باز گرون شده

اره گرون شده

350صبح پرسیدم

ماهم ۳۲۰ گرفتیم

ما دیشب گرفتیم
یک دونه مرغ شده هفتصدو خورده ای
کیلو ۳۲۰

سوال های مرتبط