خانما چرا تا حالا شکم نزدم یکم فقط وارد 7 ماه شدم

۵ پاسخ

منم نزدم وارد شیش ماه شدم اما دکتر گف نگران نباش مهم اینه وزن بچه خوب باشه

مال من از هشت ماهگی بزرگ شد منم زیاد نداشتم

من که ماشاالله انقدر بزرگه فقط میگی ماه 9هم هست😔

منم همینم تا خودم نگم کسی متوجه نمیشه باردارم

منم ندارم تو ۷ماهم تو پهلوهامه توم حتما تو پهلوهاته

سوال های مرتبط

مامان رکسانا 🎀🍒 مامان رکسانا 🎀🍒 هفته سی‌وسوم بارداری