منم نزدم وارد شیش ماه شدم اما دکتر گف نگران نباش مهم اینه وزن بچه خوب باشه
مال من از هشت ماهگی بزرگ شد منم زیاد نداشتم
من که ماشاالله انقدر بزرگه فقط میگی ماه 9هم هست😔
منم همینم تا خودم نگم کسی متوجه نمیشه باردارم
منم ندارم تو ۷ماهم تو پهلوهامه توم حتما تو پهلوهاته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.