یه ماچ هدیه میدم بهش😐
ترجیح میدم براش مادر خوبی باشم کادو دادن فقط مادی نیست
بعدم اینا خیلی کوچیکن کادو زمانی میخرم ک بفهمه درک کنه خوشحال بشه
بابایه دخملی دیروز برامون بستنی خرید 😍😂چون هوس کرده بودم
منم خدا بهم یه فرشته کوچیک داده،براش یه چیزی میگیرم هم تزیینی باشه هم یادگاری نگهش داره برای دخملش
دختر قشنگم 🩷 کاش الان بغلم بود اما فردا یه هدیه براش میگیرم بمونه یادگاری
شکم خودته ۱۱هفته اینقدر بزرگ 😅😅😅😅من ندارم هنوز خودم یکم شکم دارم ولی بزرگ نیس😁😁
چجوری تو بارداری خدمات ناخن انجام دادین؟؟؟؟مشکلی نداره؟؟؟؟؟
فردا چ روزیه؟؟
کاشکی نینی منم بود الان ۴ماهم بود جنسیتش مشخص میشد🥺 میشه برام دعا منی منم زود مامانبشم
شکم خودتع؟؟
سلام مامانای مهربون
من تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ هست، مثلا قیمت این ست 19 تکه 1700
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم ، در خدمتم
@kiko149
حامله نشده فکرشو کردم پیج هم تو روبیکا هست
عزیزم عکس شکم خودته ؟
فردا مگه چ روزیع
مبارکه عزیز دکترتون کیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.