کیا نی نی دختره علائم چی داشتی ؟؟؟ حالت تهوع داشتین یا نداشتین ؟

۹ پاسخ

به ژن وویارخانوادت توجه کن

توافراد علایمهامتفاوته

حالت تهوع نداشتم اصلا
ویار سنگینی هم نداشتم
میلم بیشتر چیزای ترش هست
نی نی هم دختره 🩷

واسه منم دختره حالت تحوع ندارم 😐هوس چیزی هم نمیکنم از شیرینی هم بدم میاد از کباب و پیاز داغ هم بدم میاد 🥲😂

منم هیچ علائمی ندارم. دختره

واسه هر کسی متفاوته ... من حالت تهوو نداشتم ترشی ترشک خوشم میاد ...ولی پوستم قشنگ شد ..یکم خابالو شدم

من حالت تهوع نداشتم ویارم شیرینی بود

ربطی نداره عزیزم هرکسی علائمس فرق داره
من خواهرشوهرم ۴ تا بچه داره هم دخترش هم پسراش همسون مثل هم بوده بدون علایم

هر کسی علائمش فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری