۱۲ پاسخ

چرا هرچیزی رو به جنسیت ربط میدید؟

منم وحشتناک تهوع داشتم همچنان هم صبحا دارم انتی احتمال دختر داده 😍

حالت تهوع ربطی به جنسیت نداره از علائم بارداریه

عزیزم منم تهوع شدید دارم
نینیم پسرِ

عزیزم ایشالله همونی که میخوای باشه ولی من سر دخترم اصلا یه ذره تهوع نداشتم الان سر این یکی دارم میمیرم

ای جانم تو حالت برای منم دعا کن

من تهوع نداشتم بچم دختربود😊

والا من علایمم همه دختر بود ولی دکتر گفت پسره😂🥹💙
ولی در کل تهوع بارداری ربطی ب جنسیت نداره عزیز خداکنه سالم و سلامت باشه پسردخترش مهم نیست❤️🥰

شایدم پسر باشه،بخاطر بچت تحمل میکنی عزیزم😊🙏

عزیزم حالت تهوع برای بارداریه ربطی به جنسیت نداره
من زن برادرم یه دختر اورد دپ تا پسر ویارش عییییننن هم سه ماه اول همش تهوع 😊

من حالت تهوع های شدید باعث کم کردن ۴کیلو از وزنم تا ۱۵هفته شد .
بچم پسر بود🥴

هر باشه خدا حفظشون کنه برات ❤

سوال های مرتبط