منم همینجوری بودم 18هفته برسی تمومه تمومه
واای نگو منم عذاب میکشیدم یه تیکه نونم میخوردم بالا میاوردم اصلا اشتها نداشتم، بکم که بهتر شدم شروع کردم مولتی پریناتال خوردن الان همش گشنمه و 24ساعته دهنم میجوه🤧ولی حالم خیلی بهتر شده، شما هم انشاالله بزودی بهتر میشید
من هنوزم حالم بده غذا کسی درست کنه میتونم بخورم فقط همین یه زره پیشرفت کردم
ازآخرای ۴ماه دیگ حالت بهترمیشه
هی خواهر تهوع که تا اخر بارداری هست بعضی روزا هنوز واس من هستش اشتاه من از ۱۸ هفته بهتر شدم
منم همینطورم ...
چهار کیلو وزن کم کردم از اول تا الان
منم همینطوریم اصلا نمیتونم غذا بخورم
من خیلی لاغر شدم حس میکنم اعتماد به نفسمو از دست دادم
من دیگه از هفته ۱۳به غذا خوردن افتادم اشتهام چند برابر شد تا هفته ۲۱ باز بی میل شدم به غذا حالت تهوع دارم
اصلا نمیتونی غذا بخوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.