#فرزند پروری
#پوشک
#شیرخشک
دوستان من غبغب دارم آیا؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

همه دارن

ن خیلی کم

خیلی کم

منم دارم😞

بله ولی خیلی کم

یه کوچولو داری

کیلی کیلی کم

روتین پوستیتو میگی عزیزم

بله خیلی کمه یذره غبغب و همه دارن

یکم داری

نچ خیلی کم

من بعد زایمان اول دراوردم🫠💔

پوستت خوب به نظر میرسه ها☺️

سوال های مرتبط

مامان سینا مامان سینا ۳ سالگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۳ سالگی
مامان مونیکا مامان مونیکا ۳ سالگی