۷ پاسخ

منم میخوام سنتی انجام بدم

من سنتی انجام دادم خیلی خیلی راضی بودم

ما روش حلقه انجام دادیم خیلی راحت بود بنظرم فقط همون اول امپول بی حسی دردش اومد بعد دیگه بی قراری و گریه نداشت
دکترش یه محافظ هم گذاشته بود داخل پک ختنه اول اونو میزاشتم بعد پوشک میبستم باعث میشد با هیچی در تماس نباشه و دردش نگیره ۵ روز بعدم افتاد

سنتی و حلقه به نظرم دوتاش اندازه هم درد داره فقط چند ساعت اول .
من سنتی انجام دادم دیگه دردش که تموم شد پماد و دارو رو استفاده کردم براش تموم شد دیگه منتظر افتادن حلقه و درد سراش نبودم

من حلقه کردم زیاد سخت نبود و هفتش افتاد فقط روز اول سخته

من تحقیق کردم گفتن سنتی خیلی بهتره

من‌حلقه بود خیلی راحت بود همون لحظه فقط اذیت شد بعدش اروم بود مرتب شستم و چرب کردم سر یه هفته افتاد

سوال های مرتبط