۳ تومن
بستگی به بیمه تون داره با تامین اجتماعی یک و خورده ای
الان زنگ زدم نوبت گرفتم ۱۸۰۰
من32هفته رفتم 1140شد
قبل عید ۵۴۰ بود رفتم.الان شنیدم شده سه تومن😐😐😐😐
سونو رشد۶۵۰ سونو داپلر ۱۵۰۰
من ۱۲ اسفند رفتم الان نمیدونم چقد شده
منهفته ی پیش انجام دادم ۱۴۰۰
من ۳۱ هفته رفتم ۱میلیون ۷۰۰ بیمه سلامت دارم
تقریبا یک و چهارصد شده قبل عید پونصد بودا 🤕
۱۶۵۰ شد واسه من
من ۲۹ هفته رفتم
۱۵ فروردین
افزایش قیمت داشتن ۲ تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.