کی دخترم میگ بابا یبار فقط گف به پوشک رفلاکس پستونک

۱ پاسخ

شاهین بابا زیاد میگه
مامان 2باز گفته
فقط به من میگه ما🤦🏻😂
یواش یواش میگه
بچه ها فرق میکنن باهم

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی