چند هفته برم واسه اینکه ببینم طبیعی یا سزارینم؟؟سرش چرخیده یان

۵ پاسخ

من هفته ۳۰رفتم بچه بریچ بود گفتن هفته۳۶دوباره برم

انومالی ک رفتم سونو نشون داد که قلب بچم یک کوچولو سوراخه گفت هرچی بارداریت بیشتر بشه قلبش پر میشه بنظر شما خوب میشه؟؟

میخوام ببینم وزنش هم بیشتر شده یانه

به من گفت ۳۶ بیا

روزهای آخر بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی