من دکترم داده نمیدونم چرا
دختر من آد میخورد دلدرد میشد به دکتر گفتم مولتی نوشت گفت آد نده
رفلاکس و کمبود وزن
پسر اولم نارس بود به اون داد از اولین روز..ولی به این یکی آ د داده
من یه بار برای یه مشکل دیگه برده بودم دکتر فکر کنم دکتر چشمی دید یکم بردیا ریزه ست براش مولتی نوشت
گفت یه روز از مولتی بدم یه روز آد
من✋️ 35هفته بدنیا اومد با وزن ۲و۷۰۰...دکترش مولتی داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.