ممکنه ریفلاکس پنهان و درجه یک داشته باشه ولی علائم نداشته باشه دارو بخوره بهتر میشه
دختر منم از ۳ونیم ماهگی خیلی بد شیر میخورد هی خودشو بلند میکرد گریه میکرد
هنوزم بعضی وقتا بد میخوره ولی دراز کشیده ک میدم بهتر میخوره
سوال منم هست
2یا 3ماهگی اینطوری میشن بچه منم همینطور بود شیر کم میخورد کم کم درست شد
بعضی موقع ها هم شاید مزه اون شیر دوست ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.