علت اعتصاب شیر چیه؟

۴ پاسخ

۳/۴ ماهگی یه مدت اعتصاب میکنن باز به مرور خوب میشن

جهش رشدی مغز هست دلیلش

جهش رشد

بیخودی🤣🤦‍♀️
الان ۱ماه درگیرشم🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی
مامان کوچولوم مامان کوچولوم ۱۷ ماهگی